baby you light up my world like nobody else

sHOOOOO sexii's !

Sitter på mitt rum och bara chillar med min bääästavän one direction ! ;***

Har vart i stan med pappa och fixat det sombehövs tills imorn ! DM OCH FJÄLLEN ! whoooop whoooop! ;P<3
Var på gränby en stund oxå, fick med mig ett par tights eftersoma att mina andra är det hål i ahaha! oså en liten tröja ;)
såå ja.

Väntar på att få gäster, eller aa Adde kommer eftersom att han ska åka med oss till fjällen, men sen ska hans familj typ äta hät sååå ja. ajajajjaj, kby på det, och hela inlägget.

PUSS & HEJ !
/ Jossan

Suddig bild på mig och KLaris från i sommras, hmmmm den tiden då man var blond.... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0