Deutsch

ska börja plugga lite tyska nu... den är tills imorn, typ nån sån där träna grej! KILL ME!
Har haft hela sportlovet på mig, men palla då! har haft annat att gör då.. haha!
Men det är verkligen en sak som inte jag fattar. Att TYP alla ord på tyskan liknar ju svenska..? aa, men då fattar jag inte just varför ''tyska'' ska heta ''deutsch'' ? okej, alla ord på tyskan liknar inte svenskan, men dom flesta!
och då fattar jag inte varför just ordet tyska ska vara så drygt,, haha! att uttala det oxå.... ;)
ajaj, nu ska jag dunka musik och plugga lite som en real pig!
/ Jossan ;*
driv piercing!!!! satt alla vet ;* ville bara testa... haha! inget vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0