Long time now seen...

OJOJ ! vad längesen det var sen vi bloggade nu.. aa, nu får vi skärpa oss!

men iaf. De veckorna som jag inte har boggat nåt så har jag nog bara chillat, tränat och vart med kompisar ;)

Idag så var vi och hälsade på i Stenhagen skolan. (klaras skola) så ja, det var väl okej. HAHA bara att vi typ blev totalt ut stirrade... ;o jaja.
Vi drog tillbaka till Vänge oså hade vi syslöjd ;). JAG BLEV KLAR MED MIN TRÖJA! omg omg omg! <3
okej då, min sysjöjds lärare gjorde en del oxå..

Efter skolan så drog jag och Jénny in till stan, först så köpte hon en present till Joakim på JAM JAM! Sen gick vi till max och tryckte i oss varsin lyx shake. Gööött!

Jag köpte lite nödvändiga saker som jag MÅSTE ha till fjällen på söndag!
Köpte en vit väska, två koftor, en parfym, mascara, deo, eyeliner och en fontation. ja, lite sånt stuuff!
Oså träffade vi Klaris !<3 ;* myys!

över till en annan sak nu ! Jag har panik... för att jag hittar inte min UF overall, som jag MÅSTE ha till söndag. Då jag tävlar i DM ! fuuuuuck ;@@@@@ jaja, får leta sönder isf!

LACK !
/ Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0