vi lever i en värld där att förlora sin telefon är mer dramatisk än att förlora sin oskuld.

shoooshoo!
Sitter hemma i mitt mörka tysta rum och socialar vid datorn...! nej men håller faktiskt på att redigerar lite bilder och sånt skit.
Har typ nån slags av migrän och ont i halsen så jag hoppade träningen idag.
aaaaa, men idag har vi vart på studenternas och åkt skridskor, eller ja. Jag och Jenny kanske åkte 5 minuter eller nåt sånt på hela dagen.... haha! men palla! ;)
Vi gick till Sten sture och satt i omklädnings rummet typ...
aja.
JUSTE fan! vi LOVAR, eller ja. JAG lovar att bli bättre på att blogga! så att det blir lite latch att läsa den här bloggen, istället för att man kommer hit oså har det typ gått några månader sen man gjorde ett inlägg... ja, ni fattar.
Så jarååååå ;*<3
Men funderar på att sätta på nå film nu... hmmm? eller juste! det är ju herr innebandy på tv snart.. hinner nog kolla lite på film,,,,..
Kyss / JOssan
Lite ny redigerade bilder, haha! inte så värst bra... men ja, KOMMENTERA! ;*

Kommentarer
Postat av: aanonym.......

skiiiiiiiiiit fin!

2012-02-27 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0