Yhee maan :)

Hejsan svejsan på er :)
Under den tiden som jag inte bloggat så har jag levt ett långtråkigt liv, typ :o
Dvs, det har typ inte hänt ett skit.
På AllaHjärtansDag så hade jag och några kompisar Singel/Lebb Party ;)
Vi hade skit kul, bland annat spelade vi singstar och jag kunde typ inte prata dagen efter ;)...
Men aja, det var värt det ;*
Nu sitter jag ensam hemma och nolifar. Hoppas att någon random ska smsa mig så att den kan komma hit för det är tråkigt att vara själv :p<3
Mhm... :)
Det var väl det, <3
Haha en bild när jag typ var såhääääääär liten ;''d
Vacker vacker ;)<3
Love Klara :love:

Kommentarer
Postat av: Fanny

fan vad söt Klara! <3

2012-02-18 @ 13:41:18
Postat av: Klara

haha tack ;)!<3

du är, på heltid :*

2012-02-25 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0