2012 ! Fuuuck yeeah

Tjulululu !
Jag har inte hunnit gjort nåt inlägg än, har inte haft nå pengar på min mobil och då funkar inte mitt internet blablabla..... Och min data är sjukt seg så palla !
But Now i'm doing it.
Men aa, är i Fjällen... Ska hem imorn
Ska bli jävligt skönt faktiskt !
Men har haft det sjukt roligt här med Vendela i backen, med mycket garv och stalkande.. ;p har ju inte mått så bra heller, inget jag tar upp här men aa.
Haha, nej men mår inte så bra heller oså.. KBRy att lilla jag inte mår bra.
Såå whatever !
Iaf så är det ju Storvreta cupen på tisdag, börjar första matchen mot förra årets vinnare, Rönnby..
Hmmmm, hÄrlig början ! Verkligen.

Nej men, nu slutar jag nog det här inlägget, innan det kommer ut i tidningen som världens längsta text !

Så puss och hej !
Bjuder på en liten sådär lagom gammal bild på miig, även kallad egoo !
/ jossan


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-01-01 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0