Allt jag ville ha, var kärleken från dig. Du gav mig den, men lika snart så var den borta. Nu är allt jag har kvar av dig en bit av mitt hjärta liggandes på golvet

Hejj igen då !
Sitter och kollar på Änglagård ;p den är väl sådär...
Men aa, längtar dunder tills imorn !
Dåå åker jag hem. Äntligen !
Kanske åker på the boyys ' träning med Enya och Jenny, eller aa. Får se om jag orkar och mår bra oså..

Haha ! Det här var ett helt onödigt inlägg, men wtf ! Jag har tråkigt !!!
Klara har fixat designen oxå, blev skit bra tycker jag ;!
Måste skaffa profilbild oxå. Men det gör vi senare.

Hör av ni imorn !
Eller kke gör ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig,
Blir nog imorn, hehe ;!
Ville bara säga oxå att ni som läser våran blogg, eller aa, än så länge.
Spriiiiiiid den tack ! Vore roligt med mycke läsare ;)

Aja, puss och hej !
/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0