Blogg time !

Hej !
Jaa, jag har inte bloggat på ett tag nu, haha ! Det senaste var från mig, men aa ändå längesen nu ;)
Har haft andra tankar som har snurrat runt i huvudet.

Jaja, har vart på träning typ nyss, så har typ precis duschat oså, funderar på om jag ska ta och sova lite ? Hmmmm... ;o!

Jaha, nej men imorn kör vi på med träning igen dååå !
Fyra träningar på raken ;)) underbart ! Tycker att jag borde få lite magrutor snart, fast njaa, kanske inte är så himla fint när jag ska pierca mig i naveln sen..
Då MÅSTE min mage vara snygg !

Hahaha ! Här sitter jag och pratar om magrutor och piercing ;)

Jaja, nu slipper ni mig för nu akta jag sova ;)
Puss & hej ;*

/ Jossan
Gullig Vendela var som skrev den här till mig ;**** ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0