FILM TIME :*

Tja tja bloggen :*
Nu ska jag titta på Twiligt (y) Haha :p
Har börjat läsa hela serien igen :') Haha åååh den är sååå gullig :* !
& till alla "nolifeshaters" - haha nytt ord (?) ;p - där ute, I DON'T GIVE A DAM om ni tycker jag är knäpp.. För jag tycker om den serien jätte mkt för jag läste den när jag var liten :p <3 Haha ;) Aja, hur som helst så ska jag se filmen nu :) Ska bli kul ;p <3
& SEN så ska jag åka till några kompisar till pappa & mamma med pappa & mamma (hahah ? xd) & typ äta där? Det ska väl bli sådäääär, men jaja :) ! <3
Bloggar mer sen ikväll, kanske, när vi kommer hem :)
(Beror ju på NÄR vi kommer hem ;p )

Finfin bild på mig BJUDER jag på ;*



Love Klara :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygg bild ju :D

hahahahha :p

2012-01-10 @ 00:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0