i'm back biiitchhhe's !

jaa, där kom det igen ( biiitchhe's ) i rubriken ;)

Men jaa, har vart på på träning och sen Gränby idag :) träningen gick väl såådär..
men aa, sen var det Gränby ;)
Jag tog två hål i öronen, så ja nu har jag som jag beskrev det på mitt förra inlägg.
oså köpte jag lite kläder oså, tre bh:ar, två stickade tröjor och en bikini, haha jaa kanske lite random att köpa en bikini mitt på vintern, ( fast det inte finns nån snö ) men den var så jävla snygg så aa, jag köpte den ;)
så ja, det var väl allt jag,. Har kvar en del pengar ifall jag och Klaris går på stan i helgen. De ska bli laaatch !

Iaf, så sitter jag på mitt rum och har precis duschat, ska äta sen ska jag nog kolla på nåt avsnitt av PLL, hann ladda ner dom innan jag drog in till stan satt jag inte får det så tråk ikväll, men aa blir väl att sitta här helt forever alone på mitt rum ;) myyspys !

Puss hej !
Love Jossan ;*



Kommentarer
Postat av: Anonym

ladda upp bilder på bh:arna? ;)<333

2012-01-15 @ 19:37:28
Postat av: anonym

vad är pll????????????????

2012-01-15 @ 19:41:27
Postat av: Klara

Pretty Little Liars,..

antar jag :)<3

2012-01-15 @ 19:42:35
Postat av: Anonym

Anonym : haha, kke det duu..



Ja. Bästa serien i världen typ ' <33

2012-01-15 @ 20:07:50
URL: http://tjenarekungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0