i'm not a bitch, i just have a lov bullshit tolerance

SHullululuul ! ;*
Idag har jag då vart i denna sega skola ! :* efter skolan drog vi Jag och Jenny till macken och köpte lite gottgott !
HAAH ! vi köpte inte godis och powerking för 129 spänn ''   
sen gick vi hem till Jenny och kollade på ''jag saknar dig'' helvete vad bra den är asså, aa och sorglig såklart ! ;/ men aa, sen mitt i filmen så kom Alva, och då pratade vi lite med henne om livet oså ! guud vad jag saknar den tjejen !

jaja, nu sitter jag iaf på mitt rum och funderar på om jag ska sätta på en film eller bara sova satt jag orkar med denna dryga helg ! (----- träning imorn, cheer träning ''3 timmar'' på lördag, sen brorsans match, cheer ''två timmar på söndag'' och match mot FBC på söndag kväll ! palla...--- )
eller aa, dryg och dryg ? får ju vara med Klaris imorn ;********* de ska bli laaatch de ! får väl se vad vi hittar på, antar att det blir att kolla på film hela natten och fixa nya bilder till headern ;) och gooodis såååklart ! Haha # candy monster number one here ;)

jaja, puss & hej !

/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0