Jätte ROLIG start på skolan då -.- ,... :'/

"SÄRäpple" sa PÄRonet Karl till äpplet Orvar..

Haha nej men ja, skolan började ju idag & så får man veta att bästa läraren i skolan, Berit, har slutat...</3
INTE KUL.. :(
& sen så har dom flyttat på alla skåp men man har ändå kvar samma skåp så nu får jag ha fkn underskåp en jävla termin till..
Asså seriöst fml *_*''

Aja, var inne i stan idag med Amanda och Issa, fast jag inte fick. Ähm.. vi skulle träffa Amandas kille Erik men hann inte för var tvungen att tagga hem
[ :( ] .... Ja, men ska träffa hnm (med Amanda såklart) på fredag. Yay... :p
& sen ska jag träna innebandy,
& sen så kke Amanda åker hem till miiiig :)
Filmkväll kke? :p
Aja, pallar inte leva. Eller jo, haha åtminstone inte vara uppe och vara vaken. Jag vill sova :'o
Haha, men jag ska följa med mamma & Amanda - syster - till en match och nolifa där ända till klockan 23..... :/
Aja, jag tar väl med mig mobilen så jag kan vara innne på facebook, osv..<3
Fin fin bild :*
Love Klara :love:

Kommentarer
Postat av: <3

snygg <333

2012-01-15 @ 00:26:40
Postat av: <3

Snygg <333333!

2012-01-15 @ 00:27:19
Postat av: Klara

tack :)

kommentera med namn :D<3?

2012-01-15 @ 12:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0