lev din dag som det vore din sista

tjululu !
sitter och skypar med Emelie här på mitt rum i min ensamhet och kollar på när Emelie packar....
NEJ då, men jag kom iaf hem från fjällen vid typ 1 elr nåt sånt, vilade lite. sen ner till Vänge.
Var hemma hos ´Jenny ett tag, sen mötte vi upp Enya vid sporthallen och kollade på the booyys träning. ;p
GUUUD vad jag har saknat dom tjejerna asso -- fick tyvärr inte ut några tårar.. haha ! nej då men jag älskar er brudar ;!

aja, får väl lova att tagga för Storvreta cupen imorn.. är faktiskt inte så taggad men men.
Sen blir det bowling och sova över i hagby bygdegård. ska väl bli roligt ! kanske  gör nåt mobilinlägg om jag har lust :!

men aaa, haha -- tråkigt inlägg ( again,, booring girl here.. ) man blir så nedstämt när man snackar med Emelie ! sitter lixom och skickar flaggor till varandra.. haha -1 nejdå älskar den tjejen.. puss pårej !<3 

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN ! VI VILL HA SÅ MÅNGA FÅRGOR SOM MÖJLIGT, SATT VI HAR NÅNTING ATT GÖRA.. ;P

puss hej -- JOSSAN --




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skulle du få ut tårar!??

2012-01-10 @ 01:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0