Nu var man hemma dååå ;*

helluuu !, ( tänkte skriva 'bitchhheess', men det är säkert bara drygt såååå )
Men IAF ! så är jag hemma nu ;) äntliiigen ;DD fyyfan vad jag har saknat alla ! speciellt Klaris, som jag antagligen träffar på fredag ;** whooopwhoop # nej men fan vad jag har saknat den tjejen asså !

Sitter iallafall på mitt rum och lanar musik, jag kommer nog bli döv snart tror jag... med högsta volym i bilen i 6 timmar och nu. Vet att det inte är bra, men det är jävligt skönt !

Ska nog kolla på en film snart, blir nog Friends whit bebefits. Såg den igår men KBRY ! den var bra ;)
HAHA ! som om ni bryr er om vilken film jag har sett och inte sett, men aaaa.

Nu ska jag dricka upp min cola och krabbla mig ner och hämta lite godis sååå puss HEJ ! ;*

-- Josefine -- <3 ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

SAAAAAKNAT DIG MEED ;*

klart vi bryr oss om ditt film intresse? ;)<33333

2012-01-14 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0