"Om det inte vore för om.."

Hej bloggen :)
Jag har tänkt en del, nu när jag typ har sovigt hela dagen :*, & jag hatar, okej kanske lite hårda ord men, jag tycker faktiskt verkligen inte om copycats..
Det är drygt & man blir förbannad.
Ja, visst tyck att jag är knäpp och taskig, HAHA inte fan vet jag men, jag tycker så.
Asså, vissa säger ju "Ta det som en komplimang! Dom tycker om vad du gör :)", okej jag tack men fuck no asså. Jag tycker ändå inte om det ;s!
& jag känner mig så jävla random när jag skriver det här men jag kännde att jag ville få av mig det. typ. För det hände nyss för alla som ville veta (kbry?-.-) jaja. :!

Förresten! JAG GICK UT OCH SPELADE LITE INNEBANDY! & jag insåg att jag är sämst. Eller så är det bara bladet. Men jag blev ändå sur. :/
HAHA,
Love Klara :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men det ÄR saant för det ät drygt med copycats!!!! man blir arg ja....

2012-01-10 @ 00:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0