saknaden är underbart stor !

tjena tjena bloggen ;*
Första dan i skolan idag då .. jaa, den var väl som alltid, lång och tråkig !

Ska på träning om ett tag, palla igen ! haha ! alla måste tro att jag är lat som skirver ''palla'' hela tiden, men palla, haha ;) nej men 2 långa timmar oxå, det känns ju fan som två år !

Men imorn blir det laatch ! då drar jag hem efter skolan, sen möter jag upp Klaris och är med henne ett tag och sen träning osååå...
Men aa, får väl se om vi svarar på frågestunden då eller om vi tar det på fredag ;p
Det blir väl att snacka en hel edl oxå.
GUUUD vad jag saknar henne asså ! ( även fast jag träffade henne en snabbis imorse.. haha ! ) tror aldrig att jag har saknat nån så mycket som jag gör nu --
Vad skulle jag gör utan den tjejen lixom ? :* Älskar dig bruuden ! #

jaja, puss & hej ;* / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0