hejsan hoppsan, :^)

HELLO FOLKET :*
Ja alltså, dagens "tankefan" -en liten uppdaterings grej som jag kom på för 2 sekunder sen ;')- :
Okej, ja jag kan bli jävligt irriterad på äldre folk som säger att man är för ung för saker och ting.
-ja alltså vissa saker är ju självklara att man inte gör men annat menar jag-
man bestämmer väl fan själv ?!
idioter? ;o
Tycker att man ska få välja själv vad man gör för saker,. Okej om äns morsa säger ngt eller så men folk som man inte äns känner ?! Det är ju fan weird alltså. Blir lite förbannad. Visst säg din åsikt men förvänta dig inte att jag ska följa den ?! Så då kunde du ju lika gärna inte sagt det ? HAHA mongo ?! :*
HELLO FOLKET :*
Ja alltså, dagens "tankefan" -en liten uppdaterings grej som jag kom på för 2 sekunder sen ;')- :
Okej, ja jag kan bli jävligt irriterad på äldre folk som säger att man är för ung för saker och ting.
-ja alltså vissa saker är ju självklara att man inte gör men annat menar jag.-
Man bestämmer väl fan själv ?!
Idioter? ;o
Tycker att man ska få välja själv vad man gör för saker,. Okej om äns morsa säger ngt eller så men folk som man inte äns känner ?! Det är ju fan weird alltså. Blir lite förbannad. Visst säg din åsikt men förvänta dig inte att jag ska följa den ?! Så då kunde du ju lika gärna inte sagt det ? HAHA mongo ?! :*
Hehe, noolife på rasterna i STG :*
Love Klara :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0