sanna mina ord

helluuuuu babee's!
Sitter hemma och lyssnar på musik, haar nyss kollat påå såna där gulliga video filmer på när jag var liten hahah! då man var blond och korkad...... ajjjja. är sjuk.. Har ont i halsen, hosta och är förkyld. Buhuuuu!
Aja, passade på att ladda ner säsong 1 och 2 av Jersey Shore satt jag har nåt att göra, var hemma igår oxå och nördade Jersey Shore.
Men jaja, vad gör man annars när man är sjuk.
Har bakat kladdkaks muffins oxå, haha! gjorde såna igår oxå men dom blev typ helt failade så jag blev sur. aaarrrååå!

Skulle egentligen ha gått till skolan idag eftersom att vi skulle ta spruta och sånt skit.
Men jag mådde skit imorse, så jag vet att om jag hade gått till skolan så hade jag bara legat på bänken och typ mått apa.
Aja, skiiiitsamma!

Imorn fyller jag ååååår!
Så jävla spänd! ))))))) då måste jag gå till skolan, så ja.
Men aa, Fyyfan vad jag har längtat <3
Oså efter skolan så åker jag troligen in till stan och äter lite och sen till Allians och kolla när min brorsa kör slutspel med Enya, får se hur det blir. Skulle egentligen åkt med Sofia och Jenny men dom kunde inte så. Eller så ska jag va med Jenny. aaajjja, får se.
har inget mer att säga nu så ska fortsätta dricka min satans nyponsoppa.
Puss
/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0