tjatja bloggen!

shoshoooooo!
Sitter på mitt rum och kollar på jersey shore... haha! do no why ? men det är rätt så underhållande.. ;) pretty fuuuun!
aja,, imorn är det fredag!!!! whoooopwhoop! vem gillar inte fredagar lixom ?
Taggar innebandy match mot lärarna,.... haha! nej vadå pinsamt att köra inför hela skolan..? ;''''<3
KÖTTA IAF!
Imorn kväll så är det träning... sen hem till Jenny och fixa oss.... sen till Tilda på ''fest'' kulkul! lana filmer hela kvällen/natten ;)<3 mhyyys!
har snackat lite med Klaris om fjällen i påsk osåå, hoppas verkligen att hon vill och kan följa med! sååå jävla latch det kommer bli! HOPPAS ****
JUSTE!!!! Vad har jag gjort idag.... ?
- jooo, jag har vart i skolan, roligt tränade på idrotten innebandy tills imorn,,, jadu! kan inte direkt säga att min femma är nå bra..... hmmmmm -? aja, 45 minuter bara. så who cares ?
seeeen efter skolan så stannade jag och Jenny kvar och gjorde läxan, vi skulle tagga till stan. så vi skulle försöka med att ta 20 i 3 bussen, men när vi kom dit så gick den precis... lycka ? nej... så hennes pappa skjutsade in oss!
så åt vi på max, köpte lite gott gott! sen hem igen till the boyys träning. var där med Jenny, Enya, Linus och ett tag var Gabbe och Moa med oss... jaja! det var skiiiiiiit awesom.--- å fuck nu börjar jag låta som HAN..!
aaaaaaaaa, men så det var kulkul! ;)
men palla skriva mer innan det blir en bok...
så tjajtja!
/ jossan
steeeeeek på bild! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0